تبلیغات گسترده و تعرفه ای

تبلیغات گسترده و تعرفه ای تلگرام

تبلیغات گسترده در تلگرام به این شکل است که محتوای تبلیغاتی شما در کانال‌های تلگرامی پربازدید منتشر می‌شود و شما تنها به‌ازای هر هزار بازدید هزینه پرداخت می‌کنید. این روش تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و موثر است و می‌تواند به شما کمک کند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهید، مشتریان جدید جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

برای مثال، اگر قصد دارید محتوای تبلیغاتی شما 110 هزار بار در کانال‌های تلگرامی دیده شود، باید حدود 1 میلیون تومان هزینه پرداخت کنید.

تبلیغات گسترده و تعرفه ای تلگرام

تا چه میزان میتوان از تبلیغات تعرفه‌ای و گسترده تلگرام انتظار بازدهی داشت؟

تبلیغات گسترده تلگرام برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتری و افزایش فروش مناسب است. این روش به شما کمک می‌کند تا محتوای تبلیغاتی خود را در کانال‌های تلگرامی پربازدید منتشر کنید و تنها به‌ازای هر هزار بازدید هزینه پرداخت کنید.

تبلیغات گسترده تلگرام برای افزایش ممبر کانال تلگرام مناسب نیست. برای افزایش ممبر واقعی و ایرانی می‌توانید از خدمات تبلیغات پروکسی تلگرام شرکت نوین ایده استفاده کنید.

برای دریافت بهترین نتیجه از تبلیغات گسترده تلگرام، باید محتوای تبلیغاتی خود را به گونه‌ای طراحی کنید که جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف شما باشد. همچنین، باید برای کانال‌های تلگرامی پربازدیدی که مخاطبان هدف شما را دارند، تبلیغ کنید.

مزایای خرید تبلیغات گسترده در تلگرام

اعتبار سنجی کانال ها

اعتبار سنجی کانال های واقعی و معتبر توسط آنها انجام می شود.

صرفه جویی در زمان

نیاز ندارید دیگر با ادمین های کانال وقت خود را صرف رزرو برای تبلیغات کنید.

هزینه هدفمند

پول خود را با هدف صرف کانال های واقعی و پر بازدید می کنید.

گزارش دقیق

می توانید گزارش کامل بازدید، از کانال ها را دریافت کنید.

دسته بندی های تلگرامی

سرگرمی

خبر و رسانه

آموزش

تجارت و کسب و کار

خدمات

فرهنگی و اجتماعی

مزایای همکاری با ای ادز

تخصص در تلگرام

ای ادز یکی از اولین آژانس‌های تبلیغاتی در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات در تلگرام فعالیت می‌کند. این آژانس با بیش از 2000 کانال تلگرامی همکاری دارد و به خوبی با الگوریتم‌های تبلیغاتی تلگرام آشنا است.

خدمات جامع

 ای ادز خدمات جامعی را در زمینه تبلیغات گسترده در تلگرام ارائه می‌دهد. این آژانس به شما کمک می‌کند تا مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، محتوای تبلیغاتی خود را طراحی کنید و تبلیغات خود را به صورت موثر اجرا کنید.

کیفیت و قیمت مناسب

 ای ادز با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

سوالات متداول

روش های مختلف تبلیغات تلگرام چیست؟

1- روش تبلیغات بازدیدی در تلگرام 2- روش تبلیغات کلیکی در تلگرام 3- تبلیغات تلگرامی ثابت و بر حسب زمان 4- تبلیغات در کانال‌های پربازدید تلگرام 5- روش تبلیغات اسپانسری تلگرام 6- تبلیغات در تلگرام توسط اینفلوئنسرها (تبلیغات اینفلوئنسری) 7- تبلیغات گسترده یا انبوه تلگرام 8- تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام

تبلیغات گسترده سوپرگروه، تبلیغات گسترده کانال، تبلیغات گسترده نوتیفیکیشن(تبلیغات کلیکی اندرویدی)

در روش تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیشن تبلیغات منتخب شما به صورت متنی برای صدها و میلیون ها کاربر بسته به نوع انتخاب شما از لحاظ تعداد ارسال خواهد شد و اعضا در این روش تبلیغات شما را رویت و در صورت تمایل بر روی آن کلیک نموده و به کانال شما منتقل خواهند شد.

شما می توانید بسته به نوع انتخاب خود دسته بندی های عمومی، بانوان، و حتی خبری را نیز انتخاب کنید که بسیار پرکاربرد و مفید هستند.

به راحتی می توان با دیدن عدد سین پست تبلیغاتی متوجه میزان بازدید آن شد.

درخواست مشاوره رایگان